כללית סמייל חוזרת לפעילות: שגרת הקורונה החדשה

בהתאם להקלות בהנחיות משרד הבריאות, מרפאות כללית סמייל חזרו להעניק את כל הטיפולים בכל רחבי הארץ. הפרטים המלאים על השגרה החדשה

כללית סמייל

קורונה

שמחים ומחייכים לפתוח מחדש את כל מרפאות כללית סמייל אחרי הפסקה ארוכה ומאולצת. הרשת חזרה לפעול באופן הדרגתי עד לפעילות מלאה. כל המרפאות נערכו לעבודה מותאמת לעידן הקורונה, ואנחנו מקפידים על הניקיון, על כללי מניעת זיהומים ועל שורת הנחיות שישמרו על הבריאות שלכם המטופלים ושל אנשי הצוות שלנו.

שימו לב: אנחנו פונים אל המטופלים להם בוטלו התורים על פי דחיפות רפואית. זאת הסיבה שבשבועות הקרובים צפויים עומסים וזמני ההמתנה יתארכו. אנחנו מודים לכם על הסבלנות.

לחיפוש מרפאה לחצו כאן. יש לתאם תור מראש בטלפון לפני שבאים למרפאת השיניים.

 

מה צריך לדעת לפני שבאים למרפאה?

הנחיות למטופלי כללית סמייל, קורונה

אלו הכללים שעליכם לדעת ולמלא כדי לקבל את הטיפול במרפאות כללת סמייל:

  • חובת תיאום תור – ניתן להגיע למרפאת השיניים, גם אם מדובר בטיפולי עזרה ראשונה, רק לאחר תיאום תור מראש.
  • מילוי הצהרת בריאות מראש –  בבוקר הטיפול נשלח לכל מטופל SMS עם טופס ריק לטלפון הנייד. יש למלא את ההצהרה לפני שמגיעים למרפאה.
  • מסכות – הכניסה למרפאה רק עם מסכת פנים.
  • שמירה על היגיינה אישית עמדות היגיינה מוצבות בכל המרפאות.
  • מלווה – מטופל הזקוק למלווה (לפי הנחיות משרד הבריאות) יוכל להגיע עם מלווה אחד בלבד. שאר המטופלים לא יוכלו להגיע עם ליווי.

 

הנחיות למטופלי כללית סמייל, קורונה

 

איך מעניקים טיפולי שיניים בטוחים בזמן נגיף הקורונה?

מניעת התקהלות, חיטוי ועיקור של כלי הטיפול והמשטחים, פיקוח הדוק והגעה רק בתיאום מראש, אלו הפעולות עליהן אנחנו מקפידים:

  • מניעת התקהלות – בכל מרפאה יוגבל מספר האנשים שנוכחים בכל רגע נתון לפי הנחיות משרד הבריאות, וזה כולל גם את אנשי הצוות וגם את המטופלים. זאת גם הסיבה שלא ניתן להגיע למרפאות שלנו ללא תיאום תור מראש בטלפון. לרוב נמצא רק מטופל אחד בחדר ומטופל נוסף בחדר ההמתנה. הכניסה למרפאה מתאפשרת רק לאחר שמטופל אחר יוצא.
  • ניקוי משטחים – כל הציוד הרפואי והמשטחים במרפאות ובחדרי הטיפולים עוברים ניקוי יסודי באמצעות חומרים מחטאים. אנחנו מקפידים עוד יותר בכל הקשור בידיות, משטחים וכל מקום עליו עלולים להימצא שאריות של הנגיף שעוברות באמצעות מגע.
  • עיקור וחיטוי של ציוד רפואי – כל הציוד הרפואי הרב-פעמי עובר עיקור מיוחד באדי קיטור בלחץ גבוה ובטמפרטורה של 134 מעלות, שהוכח שמסירה כל זיהום.
  • ביגוד וציוד מגן – אנשי הצוות שלנו ממגונים מכף רגל ועד ראש באמצעות ביגוד ייעודי – חלוקים ארוכים, עליהם שכבה נוספת של ביגוד חד-פעמי אותו מחליפים. למטפלים יש כמובן כפפות, מסיכות וציוד מגן לפנים כמו משקפיים וכיסוי ראש כדי למנוע מעבר של רסיסי רוק בין המטופל לבינם וההיפך.
  • מרחק ביטחון – אנחנו מקפידים על מרחק של כ-2 מטרים בין מטופלים לאנשי המשרד במרפאות באמצעות סימון מיוחד.

כך מטפלים בשיניים גם בימים שאחרי הקורונה

 

סרטון אחד שווה אלף מילים

צפו בד"ר חגי סלוצקי, הרופא הראשי של רשת מרפאות השיניים כללית סמייל עם ההסבר המלא על שגרת הטיפולים בימים שלאחר הקורונה:

 

 

שמחים לחזור לשגרה :)

חיטאנו את החדרים, מיגנו את הצוותים ותדרכנו את עובדי המרפאות כך שנוכל לשמור על בריאותכם ועל בריאות הצוות המטפל.
שימו לב: בשבועות הקרובים צפויים זמני המתנה ארוכים. אנחנו חוזרים אל המטופלים שהתורים שלהם בוטלו ומעניקים להם טיפול על-פי הדחיפות הרפואית.
לפרטים נוספים על החזרה לפעילות ועל ההנחיות בימי "שגרת הקורונה"

לכל הפרטים >>