תור שני לטיפול בילד

הורים יקרים,

טיפול שיניים הוא טיפול פולשני מטבעו, הרופא או השיננית צריכים לפתוח את הפה של הילד, להסתכל פנימה, או לבצע בדיקות וטיפולים ידניים ועם מכשירים שונים. לעיתים, כפי שקרה היום בעת הטיפול של ילדכם הניסיון במרפאה לא הצליח.

אנחנו יכולים להרגיע אתכם, ולהגיד שבמקרים רבים זה טבעי ונובע מסיבות מגוונת: מצב הרוח, השקט הנפשי, גיל הילד ומגוון רב של נסיבות נוספות מקשים להשיג שיתוף פעולה של הילד במהלך הטיפול.

למרות כל זאת, עם תיווך נכון אנחנו מאמינים כי אפשר להצליח בפעם הבאה וחשוב לנו מאוד לנסות ולטפל בילדך במרפאה בקהילה ונשמח לקבוע תור נוסף. אנו יודעים מניסיון כי קל יותר לילדים לשתף פעולה בשעות הבוקר לאחר שנת לילה טובה.

 

מה קורה עכשיו?

מוקד לקביעת תורים ייצור אתכם קשר לקביעת תור נוסף לבדיקת ילדכם.

אם לא ייצרו אתכם קשר תוך ארבעה ימי עסקים תוכלו להתקשר למוקד שלנו בטלפון 5977* לקביעת התור.

 בכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לרשותך – הרופא המטפל, מנהל המרפאה או מנהלת שירות הלקוחות במרפאה.

לרשימת מרפאות כללית סמייל

 

החלמה מהירה!

מרפאות כללית סמייל ממשיכות לפעול כרגיל

כל טיפולי השיניים במרפאות מתקיימים כסדרם.

שימו לב: אין להגיע למרפאה ללא תיאום תור מסודר.

לרשימת המרפאות >>