להיות רשת מרפאות השיניים הגדולה ביותר במדינה ולשרת למעלה ממיליון מטופלים, זו אחריות עצומה. אנחנו בכללית סמייל יודעים את זה היטב ונוקטים בכל הצעדים כדי להבטיח שהמרפאות שלנו יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר וצוות הרופאים שלנו ישמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר.
ואם אתם שואלים את עצמכם מה בדיוק הופך את הרופאים והמרפאות שלנו לטובים, אז תנו לנו לגלות לכם כמה עובדות חשובות מאוד רגע לפני שאתם מתיישבים על כיסא המטופל ופותחים פה גדול.
כללית סמייל מנהלת מערך שלם של למידה מקצועית לרופאי השיניים המועסקים בה. למעשה כל רופא שיניים נדרש במהלך עבודתו ללימודי המשך כדי לשמור על עדכון מקצועי בידיעותיו, אך רק מעטים אכן עומדים בכך. העדכון המקצועי בתחום רפואת השיניים יכול לעסוק בנושאים מגוונים – החל מהכרת המכשור הרפואי והחומרים הדנטליים החדשים שפותחו בתחום, ועד לטכניקות טיפול חדשות, מחקרים רפואיים עדכניים ועוד.
כיום הפיקוח של משרד הבריאות, חל רק על תאגידים של רפואת שיניים, ואלה ברובן הן מרפאות השיניים מטעם קופות החולים. חלק מהפיקוח מתבצע גם על איכות הטיפולים וגם על הציוד והחומרים שבשימוש. וחלק אחר מהפיקוח נועד לבקר ולוודא שרופאי השיניים, הפועלים במסגרת התאגיד, אכן מקפידים להתעדכן בחידושים בתחום רפואת השיניים ושומרים על העדכון המקצועי שכה חשוב לכם כמטופלים. חשוב שתדעו שאנחנו בכללית סמייל לא באמת נזקקים לפיקוח של משרד הבריאות לצורך הקפדה על עדכון מקצועי של הרופאים אצלנו.