עדכון פעילות כללית סמייל בזמן הקורונה

טיפולי השיניים מתקיימים כסדרם, ניתן להגיע לקבל טיפול בכל אחת ממרפאות הרשת – בתיאום תור מראש. רופאי השיניים של כללית סמייל מעניקים ייעוץ אונליין למטופלים שיבחרו בכך, לחולי קורונה ולאנשים המחויבים בבידוד. כל הפרטים

ממשיכים לעבוד כרגיל

מרפאות כללית סמייל ממשיכות לעבוד כרגיל ולהעניק טיפולי שיניים שגרתיים וטיפולי רפואה דחופה ועזרה ראשונה תחת הנחיות משרד הבריאות.

בנוסף, אנחנו ממשיכים להפעיל את שירות ייעוץ אונליין אותו מעניקים רופאי הרשת למטופלים שזקוקים לייעוץ בענייני רפואת שיניים דחופה, ולמטופלים שנמצאים בבידוד או שחלו בקורונה ואינם מורשים להגיע אל המרפאה.

לפני שבאים למרפאה

הנחיות קורונה

אלו הכללים שעליכם לדעת ולמלא כדי לקבל את הטיפול במרפאות כללת סמייל:

  • חובת תיאום תור – ניתן להגיע למרפאת השיניים, גם אם מדובר בטיפולי עזרה ראשונה, רק לאחר תיאום תור מראש.
  • טיפול לילד יש להגיע רק עם ילד שיש לו תור, אחים ואחיות של ילד שעובר טיפול יתבקשו להמתין מחוץ למרפאה.
  • הורה מלווה – אם יש תור ליותר מילד אחד, נדרש שלכל ילד יהיה הורה מלווה.
  • מסכות – הכניסה למרפאה רק עם מסכת פנים.
  • שמירה על היגיינה אישית – עמדות היגיינה מוצבות בכל המרפאות.
  • מלווהלמרפאה יכנס רק המטופל, במידת הצורך תתאפשר כניסה למלווה אחד.

הנחיות

טיפול לחולים ומבודדים

מטופלים הזקוקים לטיפול עזרה ראשונה בתקופת הבידוד, או אם הם חולים בקורונה ולא יכולים לצאת מביתם יכולים לקבל ייעוץ בווידאו או בשיחת טלפון מרופא השיניים. כדי לפנות לשירות יש להתקשר למרפאת השיניים שבה אתם מעוניינים לקבל טיפול ולעקוב אחר הנחיות הנתב הקולי. לאחר השיחה אונליין עם רופא השיניים, אם עולה צורך לקבל טיפול עזרה ראשונה, ניתן להגיע למרפאות העזרה ראשונה בין השעות 22:00  ל-23:00 בתיאום מראש.

בתום תקופת הבידוד, נשוב להעניק טיפול רפואי למטופל במרפאת השיניים.

רופא שיניים אונליין

מיועד כאמור לייעוץ ברפואה דחופה, במקרים של כאבים בפה המצריכים מרשם לאנטיביוטיקה או משככי כאבים, במקרה של חתיכת שן קטנה שנשברה לא כואבת ולא מחייבת הדעה דחופה למרפאה – אפשר לפנות לייעוץ עם רופא שיניים, לקבל מענה מיידי וראשוני לבעיה שלכם, ואם יהיה צורך לקבוע תור להמשך הטיפול במרפאת השיניים.

איך פונים לשירות?

יש להתקשר למרפאת השיניים ולעקוב אחר הנחיות הנתב הקולי. בשיחת הייעוץ הווירטואלית רופא השיניים מתרשם מחומרת המצב ומציע אבחנה, המשך טיפול ואולי אף מרשם למשככי כאבים או לאנטיביוטיקה.

איך מוצאים מרפאת שיניים?

כללית סמייל מפעילה מעל 100 מרפאות שיניים בפריסה ארצית, באתר שלנו תוכלו לחפש את המרפאה הקרובה אליכם ביותר, תוכלו גם לחפש מרפאה המציעה שירותי עזרה ראשונה, ובנוסף תוכלו למצוא מרפאות שיניים הפועלות בהסדר עם הרשת ולקוחות כללית יכולים לקבל בהן טיפולים הכלולים בסל הבריאות כגון טיפולי שיניים לילדים עד גיל 18 וטיפולי שיניים למבוגרים בגילי 75 ומעלה.

שימו לב: יש ליצור קשר טלפוני עם המרפאה לפני שאתם מגיעים לטיפול.

טיפולים בטוחים בזמן קורונה

מניעת התקהלות, חיטוי ועיקור של כלי הטיפול והמשטחים, פיקוח הדוק והגעה רק בתיאום מראש, אלו הפעולות עליהן אנחנו מקפידים:

  • מניעת התקהלות – בכל מרפאה יוגבל מספר האנשים שנוכחים בכל רגע נתון לפי הנחיות משרד הבריאות, וזה כולל גם את אנשי הצוות וגם את המטופלים. זאת גם הסיבה שלא ניתן להגיע למרפאות שלנו ללא תיאום תור מראש בטלפון.
  • ניקוי משטחים – כל הציוד הרפואי והמשטחים במרפאות ובחדרי הטיפולים עוברים ניקוי יסודי באמצעות חומרים מחטאים. אנחנו מקפידים עוד יותר בכל הקשור בידיות, משטחים וכל מקום עליו עלולים להימצא שאריות של הנגיף שעוברות באמצעות מגע.
  • עיקור וחיטוי של ציוד רפואי – כל הציוד הרפואי הרב-פעמי עובר עיקור מיוחד באדי קיטור בלחץ גבוה ובטמפרטורה של 134 מעלות, שהוכח שמסירה כל זיהום.
  • ביגוד וציוד מגן – אנשי הצוות שלנו ממגונים מכף רגל ועד ראש באמצעות ביגוד ייעודי – חלוקים ארוכים, וביגוד חד-פעמי אותו מחליפים. למטפלים יש כמובן כפפות, מסיכות וציוד מגן לפנים כמו משקפיים וכיסוי ראש כדי למנוע מעבר של רסיסי רוק בין המטופל לבינם וההיפך.

סרטון אחד שווה אלף מילים

צפו בד"ר חגי סלוצקי, הרופא הראשי של כללית סמייל עם ההסבר המלא על הפעילות בצל קורונה: