רפואת שיניים דחופה אונליין בכללית סמייל

כללית סמייל משיקה שירות חדש למטופלים – התייעצות בווידאו עם רופא שיניים בסמארטפון. בשלב הראשון השירות ניתן למטופלים הזקוקים לרפואת שיניים דחופה

מהו השירות?

ספגתם חבלה בשיניים? סובלים מכאבים? כללית סמייל מרחיבה את שירות ההתייעצות מרחוק עם רופא שיניים לכלל המטופלים.

התייעצות עם רופא שיניים בשיחת וידאו באמצעות אפליקציה מאובטחת לפתרון מצבים של עזרה ראשונה למטופלים שטרם תואם בעבורם תור במרפאת השיניים.

למעבר לזימון תור לייעוץ אונליין עם רופא שיניים לחצו כאן

השירות החדש ניתן בתחילה (ימי פרוץ מגפת הקורונה) לחולי קורונה ולאנשים החייבים בבידוד ועד מהרה התרחב לכלל המטופלים. התקופה המיוחדת הזאת לימדה אותנו שיש לא מעט מקרים שניתן לסייע להם באמצעות טלה-רפואה בעוד שישנם מקרים המחייבים לפגוש רופא שיניים ללא דיחוי.

בין היתר למדנו כי לפעמים רופא השיניים יכול לבצע אבחון על בסיס התלונה של המטופל יחד עם התיעוד של המידע המצוי בתיק הרפואי האישי שלו בכללית סמייל, לתת עצה טובה, לתת מרשם לאנטיביוטיקה להרגעת דלקת ולקבוע תור בטווח קרוב להמשך הטיפול.

שימו לב לנתון הזה: עד כה, כמחצית משיחות הייעוץ מרחוק נתנו את המענה הטיפולי ולא הצריכו הגעה מיידית למרפאה.

באילו מצבים אפשר לפנות לשירות?

מטופלים שזקוקים להדרכה רפואית או כאלה הזקוקים למרשם יוכלו לפנות להתייעצות בווידאו במקום להגיע למרפאת השיניים. ככלל, כל מטופל שאינו זקוק למפגש מיידי של פנים אל פנים עם רופא השיניים יכול לפנות להתייעצות אונליין עם רופא השיניים, כאשר ברוב המקרים, לאחר ההתייעצות, המשך הטיפול יבוצע במרפאת השיניים.

דוגמאות לפנייה לייעוץ מרחוק

  • חתיכת שן שנשברה (למשל תוך כדי לעיסה), וללא כאבים נלווים ושאינה מהווה בעיה אסתטית
  • דלקת חניכיים שמחייבת נטילת אנטיביוטיקה טרם הטיפול
  • נפיחות בפה שמחייבת אנטיביוטיקה, למשל ליד שן שעברה טיפול שורש
  • דלקת סביב שן בינה, אך ללא נפיחות תחת הלסת
  • נפילת שן מתותבת או שבר קטן של חרסינה בכתר

כאמור, לאחר קבלת הייעוץ הרפואי בווידאו ייקבע לכם תור להמשך טיפול במרפאה בהתאם לצורך.

מקרים המחייבים הגעה למרפאה

  • חבלה בשן – למשל נפילה שבעקבותיה נגרמה חבלה משמעותית לשן
  • כאבים חזקים בשן שנובעים לדוגמה מחור בשן
  • כאבים שלא מאפשרים לישון בלילה ו"כאב פועם" שבו מרגישים את דפיקות הלב במוקד הכאב
  • נפיחות ליד שן ללא טיפול שורש קודם
  • כתר זמני שנפל בשן קדמית

מיהם הרופאים שבשירות?

רופאי שיניים ותיקים (כולם עם עשרות שנות ניסיון) אשר מכירים את המקרים הקליניים השונים ויודעים איך לפתור את הבעיה ולהתאים את המשך הטיפול.

מתי ואיך פועל השירות?

בשלב ראשון השירות יפעל בימים א' עד ה' בשעות 15:00-08:00.

איך פועל השירות?

  • יש להתקשר למרפאת השיניים בה אתם מטופלים או למרפאה הקרובה ביותר אליכם ולעקוב אחר הנחיות הנתב הקולי.
  • כדי לקבל הפניה לשירות יש לענות על מספר שאלות. בהתאם לתשובות שסיפקתם, תופנו לייעוץ אונליין בווידאו.
  • חשוב לציין כי אם דחיפות המקרה שלכם לא מאפשר התייעצות אונליין, נציגי המוקד של כללית סמייל יתאמו לכם תור למרפאת השיניים.

כמה זה עולה?

העלות משתנה בין מטופל למטופל:

  • אם במהלך הייעוץ לא סופק אבחון או לא ניתן מרשם הייעוץ יהיה ללא עלות.
  • במקרה של אבחון המחייב מרשם העלות נעה בין 69 ש"ח לכלל הלקוחות, ו-11 ש"ח בלבד ללקוחות כללית פלטינום.

לחיפוש מרפאת שיניים לעזרה ראשונה שלא בשעות הפעילות הרגילות של המרפאה או בין השעות: 23:00-20:00

ד"ר חגי סלוצקי הוא הרופא הראשי של רשת כללית סמייל